Ultima actualizare pe 11/09/20
Au existat actualizări 21 în ultimele luni 6
Versiunea actuală are 0 steag pe VirusTotal badge_icon
Disponibil și pe Android, iOS și Mac
Recenzia Editorilor
sandravogel Ian 28, 2019
Pentru majoritatea dintre noi, navigarea pe web este o placă centrală a computerelor noastre. Navigăm de pe toate dispozitivele noastre și dorim ca browserele noastre să fie rapide și rapide, elegante, ușor de utilizat și, din ce în ce mai mult, să ofere funcții adăugate peste și peste pur și simplu capacitatea de a ne arăta paginile web așa cum le-a intenționat designerul.
Opera a fost cu siguranță în jurul pentru o lungă perioadă de timp-mai mult de 20 de ani, de fapt. Cu toate acestea, nu este atât de cunoscut și are în prezent mai puțin de cinci procente din cota de piață globală pentru browsere. Dar nu lasa asta sa te opreasca. Cifra contrazice gama de caracteristici pe care Opera le oferă și oricine caută o schimbare de la browserul pe care îl folosește de ani și ani ar putea dori să-i arunce o privire.
Pe lângă versiunea de Windows pe care o analizăm aici, există versiuni Opera gratuite pentru Android, iOS, Mac și Linux.
ProsFree VPN: oamenii au ales să folosească un VPN pentru că păcălește tot felul de trackere web pentru a nu putea ști de unde utilizați Internetul folosind o adresă IP diferită de cea reală-chiar făcând Site-urile web să creadă că veniți la ele dintr-o țară complet diferită. VPN-urile criptează, de asemenea, datele. Între aceste două caracteristici vă protejează siguranța și vă păstrează anonim online. Oferind un VPN construit în opera te scoate din situația dificilă de a fi nevoit să faci cercetări și chiar să plătești pentru unul. Mulți oameni vor avea mai multe șanse să utilizeze un VPN ca rezultat. Este ușor pornit și oprit după cum este necesar.
Bara laterală verticală: când folosim un laptop sau o tabletă pentru a naviga pe web, preferăm adesea un ecran lat decât unul înalt. Bara laterală Opera's pune o întreagă serie de comenzi rapide în cazul în care acestea sunt doar un clic sau degetul-robinet departe, pe o bară verticală din partea stângă a ferestrei aplicației. Aici bara laterală nu ocupă niciun spațiu vertical care este atât de util pentru vizualizarea informațiilor. Imediat după instalarea Opera bara laterală oferă o serie de caracteristici utile, inclusiv: o bară de căutare instantanee pop-up, MyFlow-pentru partajarea contentului cu Opera pentru Android sau iOS, marcaje, comenzi rapide pentru Facebook Messenger și WhatsApp, Setări și multe altele.
Screenshot tool: există momente când trebuie să luați o apucare rapidă a ecranului de ceva pentru a partaja cu o altă persoană-afișarea este mult mai ușoară decât a spune. Ședința în bara laterală din dreapta este un instrument de captură de ecran. Doar faceți clic pe ea, apoi trageți fereastra de decupare care apare în zona pe care doriți să o capturați și faceți clic pe Capture. Treaba e gata.
Popout Video: trageți un videoclip din fereastra principală Opera și puneți-l acolo unde vă place pe ecran, apoi continuați să navigați în Opera în timp ce videoclipul dvs. rulează fericit în altă parte pe ecran. Acest lucru ar putea fi util dacă doriți să vă păstrați ochii pe un dispozitiv sportiv sau o transmisie în direct în timp ce faceți altceva în același timp.
Conversia în zbor: cumpărătorii Online pot obține conversia valutară automată în zbor, fusurile orare sunt ușor convertite, astfel încât conexiunile internaționale nu sunt ratate și chiar și greutățile și măsurile pot fi convertite. Doar selectați ceea ce doriți să convertiți, iar Opera face restul.
Extensii: există o bibliotecă puternică de extensii, inclusiv cele care pot fi adăugate la bara laterală pentru un acces foarte rapid și ușor.
Construit în add blocker: adăugați blocante poate fi ceva de o durere la site-uri web. Când un site se bazează pe anunțuri pentru venituri, utilizatorii care le blochează creează probleme. Built-in add blocker în Opera vă permite să configurați add blocking și apoi să configurați excepții pentru anumite site-uri, astfel încât să puteți vedea anunțuri pe site-urile pe care doriți în mod special să le susțineți în acest fel.
Setări ușor complicate: trebuie să aprofundați puțin setările pentru a găsi toate detaliile, iar unele dintre opțiuni nu sunt bine explicate – de exemplu, atunci când configurați VPN-ul, puteți ocoli VPN-ul pentru motorul dvs. de căutare implicit-ar fi util dacă Opera a explicat de ce acest lucru este util (un beneficiu este că motorul de căutare poate înțelege istoricul dvs. de căutare).
Nu la fel de multe extensii ca Chrome: dacă sunteți un adevărat fan al extensiilor și vă mutați la Opera din Chrome, s-ar putea să găsiți gama disponibilă puțin limitativă.
Bottom lineOpera s-ar putea să nu fie cel mai utilizat pe scară largă de browsere web, dar are unele caracteristici cu adevărat ispititoare, inclusiv VPN gratuit și bara laterală pe care o puteți personaliza pentru a oferi doar comenzile rapide de care aveți nevoie. Versiunile pentru Android, iOS și Mac își măresc atractivitatea, iar unele funcții suplimentare cu adevărat utile, cum ar fi conversia automată a datelor și playerul video pop-out, fac ca Opera să merite o privire.

Install Opera-descărcare gratuită și recenzii de software Descărcări de Software: programe, utilități și aplicații gratuite