Aflați ce fișier consumă cel mai mult spațiu pe disc pentru a recupera ceva spațiu
Ultima actualizare pe 04/23/20
Nu a fost 1 Actualizare în ultimele 6 luni
Versiunea actuală are 0 steaguri pe VirusTotal badge_icon
Recenzia Editorilor
Download.com Personal 28 Octombrie 2012
Disk Inventory X este un utilitar gratuit disc Pentru Mac OS X, care vă oferă un rezumat al utilizării discului, atât în text și vizual. Trebuie să știți cât spațiu este ocupat pe unitățile dvs. de fotografii sau fișiere audio? Disk Inventory X vă va da răspunsul rapid.
Programul este ușor de instalat, iar interfața sa este curată. Când îl rulați acolo' e un dialog simplu selector de disc, care se extinde la o fereastră mai mare. O vizualizare ierarhică standard a unității dvs. din panoul din stânga vă arată dimensiunea totală a fiecărui folder sau fișier. În panoul din dreapta al interfeței este o reprezentare grafică colorată a tipurilor de fișiere de pe unitatea dvs. Fiecare tip de fișier este codat în culori, astfel încât să puteți vedea cât spațiu ocupă un anumit tip de fișier. Dacă doriți să vedeți toate etichetele și informațiile asociate cu orice fișier sau folder, trebuie doar să faceți clic pe el și un pop-up arată toate informațiile pe care sistemul de Operare le are asupra elementului.
Disk Inventory X a funcționat bine pentru noi și ne-a oferit o vedere la îndemână a utilizării discului nostru. Interfața grafică vă permite să vedeți dintr-o privire cât de mult spațiu este utilizat de anumite tipuri de fișiere; pentru majoritatea oamenilor, fișierele video și audio vor fi majoritatea. Având în vedere Disk Inventory X este o aplicație gratuită, aceasta ar fi o adăugare utilă pentru orice sistem Mac.

Install disk Inventory X for Mac – descărcare gratuită și recenzii de software Descărcări de Software: programe, utilități și aplicații gratuite