Apple Music pentru Android-descărcare gratuită și recenzii de programe descărcări de programe: programe, utilitare și aplicații gratuite

Descărcați Apple Music pentru Android pentru a obține acces nelimitat la milioane de melodii și la întreaga bibliotecă Apple Music.

Recenzia Editorilor
shelbybrown Aprilie 25, 2018
În timp ce Apple a depășit iPod-ul, muzica este încă o afacere mare pentru ei 16 ani mai târziu. Apple Music a lansat în 2015 ca răspuns la creșterea serviciilor de streaming precum Spotify și Pandora, care erodau și iTunes Music Store, unde Apple vindea albume și melodii individuale de peste un deceniu. Cum se conturează Apple Music trei ani mai târziu, împotriva unei competiții destul de rigide?
ProsDeep integrarea în dispozitiv Apple a ecosistemului: Apple Music este prezentat pe fiecare iPhone, iPad și Apple TV; it's implicit muzica app pentru Apple CarPlay; și s's singura aplicatie de streaming de muzică disponibile pe Apple Watch și HomePod boxe inteligent. Dacă v-ați angajat să cumpărați dispozitive Apple, vă place mai mult Apple Music, deoarece în unele cazuri nu ați câștigat alte opțiuni (deși se zvonește că Spotify va veni la Apple Watch anul acesta).
Opțiuni interesante playlist și radio: în timp ce verificam fila Browse, am dat peste o listă de redare asamblată în colaborare cu faimosul bucătar și autor Anthony Bourdain. Dar a fost't doar o mostră de punk rock lui de obicei. S-a bazat în mod special pe un episod al emisiunii sale CNN Parts Unknown, unde a vizitat statul Virginia. Este impresionant să obțineți o imagine a unui moment în timp ca acesta, îmbinând gusturile muzicale regionale cu ale sale și este ceva ce nu am văzut destul de mult de la orice alt serviciu de streaming.
Conținut video convingător: Apple Music este singurul loc pentru a transmite Carpool Karaoke, un segment al Late Late Show, unde gazda Sa James Corden conduce în jurul orașului cu un artist celebru și cântă împreună cu melodii la radio. A fost extrem de popular și este foarte fermecător. (Dezvăluire: Late Late Show și Download.com sunt deținute de aceeași societate-mamă.) Și la fel ca Tidal, există o selecție de videoclipuri live de la artiști celebri precum Sam Smith, Taylor Swift și Skepta. Cu toate acestea, am dori să vedem câteva opțiuni de sortare care să ne ajute să navigăm în această secțiune.
Apoi, Apple Music are o secțiune separată dedicată videoclipurilor muzicale, care folosește aceeași navigare ca și secțiunea de streaming de muzică obișnuită, cu liste de redare, Genuri și un flux cu cel mai recent content. Este posibil ca acest lucru să nu fie convingător pe un telefon sau tabletă, dar îl puteți transmite către un Apple TV din apropiere, care se află în aceeași rețea Wi-Fi.
Amestec ConsPotentially confuz cu iTunes Music Store: Apple a & apos; t uitat despre achizițiile iTunes trecut și le integrează profund în Apple Music. Aceste achiziții vechi influențează puternic sistemul de recomandare al serviciului, deoarece nu mai are cu ce să lucreze, ceea ce poate face ca experiența din prima zi să fie frustrantă pentru exploratori dacă aveți o grămadă de achiziții vechi iTunes de care nu vă mai interesează.
Setări limitate: când comparați opțiunile de personalizare ale Apple Music cu un concurent mai stabilit precum Spotify, unele diferențe apar destul de repede. Apple pledoarie pentru minimalism și”funcționează doar “simplitatea nu't faceți clic întotdeauna, și lupta pentru a modela experiența Apple Music este un bun exemplu.
În setările aplicației, nu puteți ajusta calitatea fluxului și nici Apple Music nu vă spune ce bitrate utilizează. De asemenea, nu există controale de notificare. Și puteți & apos;t filtra Conținut explicit. În locul unui egalizator, veți obține o listă de presetări audio care necesită încercare și eroare, deoarece nu vă arată benzile EQ.
Acestea fiind spuse, calitatea fluxului și presetările ar trebui să fie suficient de bune pentru non-audiofili, pe baza testelor noastre.
Setări opace: există o comutare a limitei de volum, care este destul de explicativă. Dar chiar sub aceasta este o altă setare numită “verificare sunet”, fără detalii despre ceea ce face. După câteva Googling, am găsit o pagină de asistență Apple cu această afirmație: “utilizați verificarea sunetului în iTunes pentru a face volumul melodiei consecvent. Activează verificarea sunetului în iTunes pentru ca toate melodiile tale să fie redate la același volum.”Deci, normalizare audio it & apos; s. Dar nu există niveluri de normalizare din care să alegeți; este doar pornit sau oprit.
Dacă Apple Music a fost lansat recent, s-ar aștepta aici câteva aspecte, dar serviciul are aproape trei ani în acest moment și ar trebui să aibă o răspândire mai bună a funcțiilor.
Linia de fundîn general, Apple Music se adresează mai mult persoanelor cu gusturi predefinite, care doresc un răspuns la nevoile lor, în timp ce Spotify este, fără îndoială, mai bun în încurajarea descoperirii și adaptarea setărilor audio.
Specificații Complete
Ce este nou în versiunea 2.6.0
Această actualizare are: