Creați, încărcați, gestionați și promovați videoclipuri YouTube
Ultima actualizare la 27.05.20
Au fost 2 actualizări în ultimele 6 luni
Versiunea actuală are 0 steaguri pe VirusTotal badge_icon
Recenzia Editorilor
Download.com Personal 6 Octombrie 2014
YouTube Movie Maker este o soluție completă pentru a vă ajuta să creați, încărcați și Gestionați videoclipurile YouTube, toate dintr-o interfață simplificată. Indiferent dacă aveți nevoie să creați videoclipuri pentru muncă sau doriți doar să o faceți pentru distracție, vă veți bucura de confortul de a avea toate aceste instrumente într-un singur loc.
ProsAdding și aranjarea: când're gata pentru a face un film, primul pas va fi de a alege ce tip de fișiere pentru a adăuga. Opțiunile includ Video, Audio, imagine, pictogramă și versuri. Puteți adăuga oricare și toate acestea la același proiect și apoi să le mutați în cronologie până când le aveți acolo unde doriți. Și dacă tu & apos;re nou la acest tip de program, acolo'e un expert film convenabil pentru a vă ghida prin procesul.
Publicare directă: când credeți că aveți toate clipurile, imaginile și alte fișiere în loc, puteți previzualiza filmul direct din interfața principală a aplicației. Și dacă sunteți mulțumit de ceea ce vedeți, tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe butonul pentru publicare pe YouTube pentru a obține videoclipul online. Alternativ, puteți salva produsul finit pe computer pentru a încărca sau distribui ulterior.
ConsInterface design: în timp ce aspectul interfeței este clar și funcțional, schema de culori lasă cu siguranță ceva de dorit. O mare parte din text este în litere gri sau maro pe un fundal negru, iar unele meniuri sunt chiar Gri deschis pe gri închis, ceea ce le face aproape imposibil de citit. Există mai multe skin-uri disponibile pentru acest program, precum și, și toate au aceleași probleme în cel puțin unele părți ale interfeței.
Linia de fundoutube Movie Maker este un instrument convenabil și agil pentru a vă ajuta să creați videoclipuri pe care le puteți publica direct online. Versiunea gratuită pune o limită de timp de 5 minute pentru videoclipuri, dar nu există nicio limită pentru câte videoclipuri puteți face sau pentru cât timp puteți utiliza programul și nu există filigran pe videoclipurile publicate.

instalează YouTube Movie Maker – descărcare gratuită și recenzii de software Descărcări de Software: programe, utilități și aplicații gratuite